Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta w KSM L-W

Drodzy Członkowie, Najemcy i Mieszkańcy zasobów Krynickiej Spółdzielni Mieszkaniowej,

w związku z trwającą pandemią koronawirusa, pragniemy zapewnić, że priorytetem jest dla nas Wasze bezpieczeństwo oraz pracowników KSM L-W. 

Jako odpowiedzialny podmiot wprowadzamy w tym celu szereg zasad i rozwiązań, chcąc zapewnić Państwu obsługę na stałym, wysokim poziomie. Zdając sobie sprawę jak ważna w tym trudnym okresie jest sprawna obsługa zdalnymi kanałami komunikacji, uruchomiliśmy dla Państwa możliwość korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta KSM L-W. 

Za jego pośrednictwem mogą Państwo bez wychodzenia z domu, samodzielnie sprawdzać swoje płatności, a także zgłaszać ewentualne usterki, reklamacje lub wyjaśniać płatności. 

Aby skorzystać z elektronicznego Biura Obsługi Klienta proszę wejść na stronę http://ebok.krynickasm.pl

Proponujemy także kontakt z Działem Rozliczeń Czynszowych tel. (18) 471 24 40 w. 13, gdzie mogą Państwo uzyskać informację na temat kwoty ostatniej faktury lub z Działem Członkowskim tel. (18) 471 24 40 w. 15, w celu wygenerować hasła startowego do eBOK.

Oczywiście w przypadku pytań lub wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji pod tel. (18) 471 24 40 lub mail: sekretariat@krynickasm.pl 

Jednocześnie informujemy, że mając na względzie troskę o Państwa bezpieczeństwo i naszych Pracowników, bezpośredni dostępu do Administracji będzie sukcesywnie ograniczany do niezbędnego minimum.

 

Z pozdrowieniami,

Zarząd KSM L-W.